28 Mars - Födelsedag, gymmet & Emporia.

I morse stack vi till Svågertorp, kolla en grej. Men hitta inget.
Sen stack vi hem.
 
Jag stack till gymmet.
30 min på crossen. 
 
Mina ful/snygga leggings med katter.
 
Cyklade genom pildammarna när jag skulle hem.
Såg ngt vitt o kunde inte annat än hoppa av o kolla, och det var vårsippor!!
 
 
Träd ute vid Linus dagis.
 
Sen hem o bytte om, stack o mötte upp Petra på dagiset, hämtade Linus.
Efter de stack vi till Emporia.
 
Petra provade tröjor, jag passade Linus.
 
Han va så stolt över sitt godis.
 
Efter Emporia, blev det promenad med vovvarna och sen åt jag.
Keso, grönsaker och ett paket kalkonbaon.
 
Jag har nu duschat och sånt.
Ska ta ett glas vatten strax, sen slänga mig på soffan resten av kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0