4 Mars - Paket i raketfart.

 
Morgonen började inte bra.
Ont i magen.
 
Men masade upp röven ur sängen. Vi gick ut med vovvarna.
 
Nicko stack till gymmet. Jag passade på o laga mat.
Sen åt jag frukost.
 
Helt plötsligt small det i brevlådan.
Mina nya brallor kom.
 
1 vecka tog det för dom o komma, de kallar jag raketfart.
 
Bättre bilder kommer en annan dag.
 
När Nicko kom hem så lycklades jag få migrän, så jag la mig en stund.
Sen lagade jag mat igen till honom.
 
Efter de stack jag till Mobilia.
Skulle in på HM och ha en tröja. Men den fanns inte.
Men hittade denna kjolen.
Gillade den, så den fick följa med mig hem.

Sen stack jag och handlade kycklingfile på Coop, sen him.
 
Lagade mat till mig själv då.
Kycklingklubbor, kokt potatis, ärtor och sås.
 
Sen kladda mamma o jag med ansiktsrengöring.
 
När hon gått hem, lagade jag ännu en middag till Nicko.
Som han kan ha i morgon.
Jag ska iväg på eftermiddagen, så jag vill fixa lite i förväg.
 
Pratat lite med Paulina nu i kväll, även Petra ringde.
 
Nu ska jag se tv o äta lite godis.
Sen ska jag lägga mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0