5 Mars - Träning, Svågertorp & Emporia

I morse va vi sega, tog lite tid innan vi kom upp ur sängen.
Men sen gick det i en jävla fart. Vid halv 11 var vi på gymmet.
 
20 min på crossen, sen tränade jag rumpan.
 
Denna kör jag fast på bakvänt håll. Klämmer åt i röven mer då.
 
 
Efter de körde vi o handlade kycklingfile ( ovanligt ).

När vi kom hem plockade jag ur disken, fixade mat till Nicko, gick med vovvarna och lite sånt.
 
Prins kommer alltid när jag öppnar nedersta lådan vid spisen, ser han att jag tar fram förklädet så vet han att då får han sitta inne i de och kolla läget.
 
Nickos middag.
 
Stack sedan till mormor och morfar.
Dom hade köpt nya cyklar, så morfar körde oss ut till Svågertorp. Sen cyklade mormor och jag hem.
Men innan vi stack hem, var jag inne på Arken Zoo o handlade till vovvarna.
 
 
En snabb fika hos mormor, sen hem och hämtade pengar, cykellampor o så.
Sen vidare till Emporia.
 
Denna snygga väst vill jag ha!
 
 
Är ni nyfikna på vad jag köpt idag ?
Titta in lite senare så ska jag visa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0