24 Maj - Fotomodellerna.

Igår fick som sagtvovvarna vars ett halsband från Limex.
Så det blev lite fotografering idag.
 
Prins e inte alltid så lätt, då han drar gärna örnen bakåt.
 
 
Så visar jag godis för honom, då kommer ofta tungan ut, haha.
 
O ibland har man tur och får ett kort med öron och utan tunga.

Sen e tungan där igen.
 
Lakritz, det är en vass filur.
Han e lätt o ta kort på.
 
Han e riktigt rolig. Han går med på nästan allt.
 
Typ så här.
 
Annars idag ?
Varit o köpt mascara på H&M, sen slängde jag mig på soffan.
Nicko var o spelade hockey med jobb.

Va en runda hos mormor, sen handlade vi, nu soffan igen.
Dvs inget gym idag.
Men men, imorgon är vi där igen!
 
Ja just nu kommer jag inte på mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0