29 Maj - Benträning, yes!!

Natten och morgonen va skit.
Men förmiddagens benpass va fan ta mig bra.
Benen tål jävlar i det stryk.
Svårt o få dom trötta.
 
Dom blir trötta för stunden, men efter 5 minuters vila är jag redo igen.
Förr blev benen rent skakiga.
 
Krut i dom nu!!
 
 
15 kg per sida går som en dans nu.
 
Här knäböjs för glatta livet.
 
20 kg, uppvärmning.
40 kg, 10 reps.
50 kg, 10 reps
60 kg 4 reps x 2
50 kg, 10 reps x 2
40 kg, 10 reps x 2
 
Efter gymmet blev det mathandling + apoteket.
Sen hem o lagade mat åt Nicko.
 
Gick med vovvarna, duschade och sen stack jag till mormor och morfar.
 
Morfar va sugen på ngt gott.
Först blev det gurka, sen blev det smultronkex . . .tomater . . .
 
Sen kaviar och sist majonäs.
Hahaha.
 
- Är jag sugen på ngt mitt i natten går jag upp o tar lite kaviar el majonäs såhär, sa han.
Hahahahh.
 
Min grotthund.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu har jag tagit tag i träning o kost. Vad har du för dig denna lördag?

2014-05-31 @ 17:21:22
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0