Åter en bildbomb.

 
Inte haft lust o skriva.
Ni är ju ändå så tråkiga. Bara läser, men skriver inget!!
 
 
Mys.

Gymbilder.
 
Mera mys.
 
Mera gym.
 
Lite shopping.
 
Mera gym.
 
Trötter.
 
Vad Darling S påsen innehöll
 
Nickos nya husdjur.
 
God mat.
 
Slappisar.

Kepslisa.
 
Himla fint, håret växer som bara den.
 
Lila tema.
 
Mys mys.
 
Min pigglet.
 
Lakritz gillar inte Samhall, så för att han ska låta bli o skälla, så fick han sitt gristryne med sig ut.
 
Sura vovvar när det regnar.
 
Ny kips.
 
Nattakel.
 
Regn, då åker mina älskade Hunter fram.
Borde ha ett par rosa och ett par lila med!!
 
Finstaste vovvarna på promenad.
 
Rökaren Lakritz.
 
Jag låg o vilade, så ville Prins de med.
Men han vill ha mörkt då, så han gömde ansiktet i kudden, sen somnade han som en stock.
 
Lite gott från mamma.
 
Solkungarna.
 
Sista solstrimman på förmiddagen, så då får man trängas under skrivbordet.
 
Vakthunden Prins.
 
Mycket goda.
 
Blää på er.
Kvällsmys på ballen.
 
Tuggepinnedax. Härlig sittstil
 

Det var allt för idag!
Vill ni att jag skriver mer ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0