Dagens tabbe.

 
Som jag lovade, ska jag berätta var vi var innan idag.
Smedstorps kök, mer får ni veta om ett par veckor. . .
 
Såg denna fina blomman när vi gick hem.
 
Nu till dagens tabbe.
Jag bakade som sagt äppelkaka igår, Nicko gillar inte de.
Han ville bara ha smulpaj.

Så jag skulle göra de åt honom.
Satte in den i ugnen, sen skulle jag ringa ett samtal.
Men när jag pratar i telefon, glömmer jag helt bort att jag satt kakan i ugnen, hahha.
Så den såg ut så här.
 
Tur nog så duschade Nicko, så jag hann slänga den svarta kaka o göra en ny haha.
 
Min skrutt.
 
Just nu ser jag lite Sex And The City.
 
Sängen kallar om en stund, så jag orkar gå upp i morgon.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lämna aldrig ut era kontonummer, koder och annat via internet.. Läs om min händelse via Facebook på min blogg..

2014-05-23 @ 15:35:21
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Linda

vafint

2014-05-23 @ 17:48:33
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0