Röra deluxe bland bilderna, bomb.

 
Senaste dagarna har jag inte orkat . . . därav en bomb med bilder, en ända röra men det får ni acceptera!
 
Just nu.
Nyduschar, rent hår, morgonrock o liten Prins kröp in o mös.
 
 
Lakritz, Lakritz . . dreggelpetter.

Kolla in som han drägglar, hahaha.
Han gör det när han får vänta på "varsegoo" när dom ska äta.
 
Liten vovve luktar på blommorna.
 
Jag köpte & fick nya kläder, dom jag lovade o visa . . .
Denna svarta, även en neon orange också. Men hittade ingen bild, orkar heller inte ta kort på den idag.
 
Denna snygga Adidaströjan.
 
Rosa linne.
 
 
Ett par rosa träningbyxor. ( bilder från ryggträningen i förra veckan )
 
Nickos nya tröja.
 
Kjolen är ockå ny, det är till gymmet.
Dock rent för vita ben för o gå i den än.
Här får ni även se Adidaströjan på.
 
 
Satt o snackade med Paulina i telefon igår, då somnade Prins hos mig.
 
3 bilder från gårdens blommor.
 
I lördags när Nicko jobbat, stack till till Burlöv.
Vi skulle köpa halsband till vovvarna, fästinghalsband.
 
Sen köpte vi mat med oss hem.
 
 
På kvällen var det äääntigen dags för Cirque Du Soleil  -  Dralion.
Biljetterna beställde vi den 8 dec, samma dag dom släpptes. Så det har varit en lång väntan :P
Men wow, ni som inte var där, ni missade verkligen ngt.
 
 
Igår, söndag, blev det motogp för Nicko hela dagen.
Jag o vovvarna mös i sängen hela dagen typ.
 
 
Fläckarna är där bölderna varit, där dom rakat. Han har blivit så brun/solbränd där.
Dags att börja med solkräm på trollet!
 
 
På kvällen stack vi till gymmet.
 
Prins fann skostället som ett bra ställe o få lite värme. Så där får ligga en filt.
 
Idag har vi tränat ben.
Annars idag har jag inte gjort mycket.
Ringt veterinären IGEN.
Nya knutor. Suck på det!
 
Klydd med medicinerna.
Hämtat ut en ny sort idag, som jag inte fått info om att han skulle ha sedan 14 dagar tillbaka.
Jag får damp på detta, jag vill ha en vovve som slipper knutorna . . mediciner . . o ja. Jag vill ha min Prins frisk!
 
 
Nä nu ska jag öppna en cola, ladda mobilen, ladda systemkameran inför morgondagen ( hihi ), smsa Pullan och sen hoppa i säng.
 
Kacklade med Paulina 2 gånger idag, då går där en hel del batteri!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0