13 Juli - Cykeltur, fettförbränning o paket

Trött som ett as. 
La mig i sängen nyss.
 
Va på gymmet redan strax före 07.
45 min fettförbränning fick räcka. Mitt knä kännsså svullet på något vis. 
 
 
Efter gymmet blev det mat, hamburgare på oxbringa. 
Salladsblad, tomat, gurka, lite ost, majonnäs och ketchup. Inget bröd!
 
Va en sväng uppe på  Triangeln o kolla, men shit va dött där e. Sen snabbt till buketten, behövde jord.
Hem o planera om blommor, sen la jag mig i soffan med Lakritz och somnade 😁 
 
När Nicko vaknade så borrade vi upp krok nr 2 över tvn.
Bilder på de kommer nästa gång jag skriver här.
 
Ikväll tog mamma och jag en cykeltur ner till bron.
Bildbomb :
 
 
Paketet från Mmsport kom idag 😆
 
 
Nä nu ska jag stänga tittorna.
Sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0