26 Juli - Lite om dagen.

God kväll. 
Tänkte slänga upp ett snabbt inlägg innan jag ska sova.
 
I morse stack vi till Ekohallen, köpte Celsius. 
Sen till Coop för o handla mat.
Eftersom kycklingfiléerna va billiga, så köpte vi 5 kg.
Vi köper bara svenskt kött!
 
Sen körde vi hem, åt frukost. 
Vid 12 tiden stack jag till gymmet. 
Va helt inställd på att cykla 1 tim o gå 30 min.
Men efter 10 min cykel gav jag upp. Tänkte så får jag fan gå en tim. Men efter 30 min så kände jag bara, nää  jag hatar detta gymmet!
Så jag bara tog mina saker o cykla hem. 
 
Blev mat när jag kom hem. 
Polentapanerad kycklingfile, grönsaker och lite goacemole plus gräddfil.
 
In i duschen, rena kläder. Ut med hundarna, sen till mormor och morfar. 
Min sadel va för hög, så de fixade morfar. 
 
Sen vidare till Triangeln, sen Mobilia. 
Köpte denna söta ljushållaren.
 
Skulle ha en klänning, men fanns inte i min storlek.
Får kolla på Emporia i morgon. 
 
När jag kom hem igen, blev de till o laga mer mat.
Nya panerade filéer och sen matlådor åt Nicko.
 
Jag åt polentapanerad kycklingfile, bulgur och mängder av grönsaker o kall hemmagjord citronsås. 
 
Nu ikväll har jag bäddat rent sängen o suttit på balkongen lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0