Lite snabbt om dagen.

Morgonens fettförbränning va sjukt jobbig.
Men jag klarade av 30 min tung och svettig cykel, 1.5 mil, direkt efter blev de 40 min på bandet.
Lite mage och stretching sen va det stopp!
 
 
Efter gymmet blev de en cykeltur hem, tar ca 20 min att cykla till gymmet, dvs 40 min fram och tillbaka. 
 
Frukostså fort jag kom hem. En dusch och rena kläder, sen stack jag till Mobilia. 
Skulle ha ett enfärgat linne. Ett terrakottafärgat, baslinne.
Sen hem, sorterade tvätten. 
 
Passade på att förbereda inför dagens mat.
Skalade potatis, fyllde kycklingen med grönsaker osv.
 
Kl 17 var det daga att tvätta. Ta mig i röven var de första jag tänkte när jag öppnade o såg att en maskin va sönder.
Det är piss! Där är bara 2 maskiner inne, idag 1 😵
 
 
Mitt paket kom idag, där va en grej som va slut när jag fyllde år... men de kom som sagt idag.
 
 
Nu har jag sorterat tvätt, vikt o lagt på plats.
En dusch och tvätta håret. 
Jaghar varit så svettig idag så hårethar lockat sig 
 
Nä nu blir de caseinpudding sen bingen 🤗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0