14 Sep - Sjukstuga

 
 
Jag mår fortfarande dåligt, fast jag mår bättre än i går iaf.
Min goda frukost .
 
 
När Nicko hade sovit, stack vi till Mobilia. 
Han gymma och jag va o handla. 
Sen möttes vi upp, körde hem.
 
När vi kom hem åt vi lite. 
Bekime ringde o fråga om jag ville ses, så jag o Prins gick ut.
Nicko vilade lite.
 
 
Vi satt ute en timme, sen gick jag hem.  Dags o laga mer mat. 
Medan kycklingfiléernastod i ugnen, passade jag på att mangla handdukar. 
 
När Nicko körde till jobbet, gick jag ut med hundarna. 
Mötte upp pappa. 
Sen kom Bekime 😃
 
När pappa gått hem, gick Bekime o jag på gården o snacka. 
Vi va där ute säkert 40 min.
 
När jag kom hem, tvätta jag bort sminket och fixa lite mat.
Brukar göra pizza på tacobröd.
Så slipper man all deg, sen på med mycket kyckling och ost och ett ägg.
 
Mums 
 

Kommentarer
Postat av: Silja

Så fantasifullt! :o

Svar: Vilket?
Bina Lakritz Prins

2016-09-14 @ 23:53:39
URL: http://callshappines.blogg.se
Postat av: Silja

De sista bilderna. Häftig kombo!

2016-09-18 @ 21:45:29
URL: http://callshappines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0