5 Sep - Soligt Malmö

 
God kväll. 
Passar på o skriva lite eftersom jag ligger o slöar på soffan efter maten.
 
I förmiddags gick vi bakom stadion, satte oss på bänken o matade fåglarna o njöt lite av solen, de lilla som den car framme .
 
 
Idag var första dagen för Nicko att jobba efter semestern. 
Så jag fixade matlåda innan han stack till jobb.
 
Sen tog jag en promenad med hundarna, satt ute en stund. De gillar dom.
Man får passa på att njuta av solen så länge det går.
 
Har varit uppe hos mamma en sväng med. Sen satte vi oss ute på vår bänk, satt o snacka lite.
Nu har jag precis ätit.
 
Kasslersallad med fullkornsris .
Ååh så gott.
 
Nä nu har jag slappat nog, nu åter formrollern fram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0