19 Januari - Ny matta

I går var Nicko o jag på ikea, vi skulle köpa en matta.
Självklart så ska just den utgå, så de sista utav den, var slut.
Suck o stön!

Så det var till o köra hem bara. 

Vi började denna dag med en pw till Kronprinsen hämtade ut paket.
Sen bort till Rönneholm ica, köpte frukost.
Hem o åt.
Sen blev det till o bädda rent, dammsuga och klippa vovvarnas klor. Sen en promenad med dom.
Vid 16 tiden körde vi o köpte kinamat, så himla gott. 

Sen rakade håret på Nicko. 
Sprang upp en stund till mamma o pappa. 
Dom hade varit så snälla o köpt mattan på ikea i Helsingborg till mig.
Så jag swisha pengar till dom 😍

Måste köpa halkskydd, då mattan bara kanar runt annars.
Plus mattan måste "ligga till sig" eftersom den varit rullad.

Bordet är nu helt klart, dock ska de torka helt.
Lacken behöver tid på sig, så den blir hård och tålig.
Så jag får vänta med att ställa saker på bordet.
Nyfikna på bilder?
Hojta till, så bjuder jag på lite bilder.

Nu sitter Nicko o spelar, vovvarna o jag ligger på soffan.

Just de, min gamla ikeapall, den har jag målat vit idag.
Tänkte försöka snygga till den, så den passar in... o slipper stå i garderoben hela tiden.
Nä nu ska jag starta Netflix en stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback