22 Januari - Fyndat

I morse hade jag bestämt med morfar. 
Vi skulle ses kl 10, så jag cyklade så fort jag va klar.
Sen gick vi till hans träning. Medan han tränade, så stack jag till Mobilia och skötte lite ärenden. Bla fyndade jag Nocco Skumtomte. 
10 kr st på Malmborgs,  så jag slängde ner 6 burkar direkt 😍
Får passa på så länge dom finns.
Testade nya Barebell,  blääää!


Sen stack jag tillbaka till morfars träning, mötte upp honom. Sen traskade vi hem igen. 
Stannade inte så länge hos dom, behövde gå ut med hundarna och så ge Prins sin medicin. 
När Nicko vaknade, så skålade vi med vars en Nocco,  sen stack vi till gymmet. 
Rygg och biceps, såå skönt. 

Efter gymmet gick vi in på Maxi, handla för några dagar.
Sen hem och åt,  slängde ihop allt till maten.. skalade potatis o sånt.
Halv fem  stack mamma o jag ut en timme på pw.
Så himla skönt!

Dagens middag.
Kokt potatis, hel kyckling i ugnen,  hemmagjord gräddsås och broccoli. Mums!


Nä nu ska jag nussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback